השת"פ של המשרד לשוויון חברתי עם עיריית מודיעין עילית

השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה.
יוסי אשר No Comments on השת"פ של המשרד לשוויון חברתי עם עיריית מודיעין עילית

השרה גילה גמליאל העומדת בראש המשרד לשוויון חברתי חתמה על הסכם במסגרתו יועברו מאות אלפים עבור תכניות מנהיגות למרכזי הצעירים במודיעין עילית

מודיעין עילית צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לתמיכה במרכזי צעירים ברשויות המקומיות, נחתם היום (שני) הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית מודיעין עילית. לאור ההסכם, יועברו בקרוב מאות אלפי שקלים לתכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות לצעירים וציוד למרכזי הצעירים במודיעין עילית.

השרה גמליאל אירחה היום (שני) בלשכתה במטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי בבני ברק את ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי למרכז צעירים במודיעין עילית. המענק  בסך מאות אלפי שקלים, ישמש לטובת פעילויות חברתיות וציוד מרכז הצעירים בעיר. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לתכניות מנהיגות, פעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים. מודיעין עילית, היא אחת הרשויות הראשונות שעמדו בתנאי הקול הקורא וחתמו על הסכמי המענק והיא הרשות החרדית הראשונה שזוכה למענק.

השרה גמליאל אמרה "השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה. חובה על כל מדינה חפצת חיים להשקיע ברווחת הדורות הצעירים, שהם עתידה על כל המשתמע מכך. מדינת ישראל צריכה להיות מחויבת לצעיריה, דור העתיד שלנו, ובאחריותי כשרה לשוויון חברתי להבטיח זאת למען עתיד הדורות הבאים. שמחה על שיתוף הפעולה עם  ראש העירייה הרב יעקב גוטרמן, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה ומשמעותית".



0 תגובות